||حکم ذبح کفاروگرداندن اجساد انها از دیدگاه اهل سنت وجماعت||
صفحه 1 از 1
||حکم ذبح کفاروگرداندن اجساد انها از دیدگاه اهل سنت وجماعت||
بسم الله الرحمن الرحیم
||حکم ذبح کفاروگرداندن اجساد انها از دیدگاه اهل سنت وجماعت||
تعداد زیادی از نادان به اسم "علما جهان" اسلام در جهالت کامل ذبح کفار را مخالف قران و سنت میدانند
وان را مخالف تعالیم اسلام میدانند...
با اینکه هر روز این گفته ها را میبینند و میشنوند اما بخاطر اربابانشان حاضر به قبول ان نیستند!!!
خداوند میفرماید:
{فإذا لقيتم الذين كفروا فضرب الرقاب حتى إذا أثخنتموهم فشدوا الوثاق}
هنگامی که با کافران(در میدان نبرد)روبرو میشوید گردنهایشان را بزنید وادامه دهید تا اینکه دشمن را شکست دهید.
[سورة محمد:4]
قرطبی "رحمه الله"میگوید:معنا "ضرب الرقاب" این است که بد ترین نحو کفار را بکشید و...
الکاسانی رحمه الله میگویدفاضربوا فوق الاعناق) به این معناست،که بعد از اخذ و اسارت کفار گردن انها را بزنید
چون "فوق الاعناق "رخ نمیدهد در موقع که جنگ است بلکه بعد از پایان جنگ و اخذ و اسارت کفار است
ایه قبل (محمد 4)به صراحت دلالت بر این دارد که ذبح کفار بعد و قبل از اسارت درست است!!
وفهم علما امت را دیدیم ...
بنظر شما با چه چیز باید گردن کفار را زد؟!با شمشیر و چاقو،یا با پارچه حریر علما امروزی!!
دولت اسلام با اسلام مخالف است؟ یا این علما به نام "هیئت علما جهان!؟؟
خداوند میفرماید:
{فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بهم مَّنْ خَلْفَهُمْ لعلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ}
اگر در میدان نبرد با انان روبرو شدید وپیروز شدید ان طور انان را در هم کوبید "بزنید"تا عبرت
شود برای دیگران
[الأنفال:57]
ابن کثیر رحمه الله میگوید : "فشرد بهم من خلفهم"به این معناست انها را برای دیگران عبرت نمایید"
ابن کثیر:این یک حقیقت است که کشتن کفار در جنگ به طور ترسناک باعث ترس دیگران میشود
تا عبرت شود برای کسانی دیگران و پند گیرند
مشروعیت ذبح در سنت
پیامبر صلی الله علیه وسلم میفرماید:
والذي نفس محمد بيده جئتكم بالذبح
قسم به کسی که جان محمد در دست اوست (بشارت)گردن شما را خواهم زد
در جنگ بدر: عبد الله بن مسعود رضی الله در اخر جنگ گردن ابوجهل را از سرش جدا کرد
وبه سوی پیامبر امد و گفت :این فرعون این امت است.
واما برخورد پیامبر صلی الله علیه وسلم :سعد بن معاذ رضی الله مردم بنی قریظه که به
مسلمین خیانت کردند مردان را کشتند و مالهایشان را تقسیم وسبی قرار دادند و زنان را بردند
پس پیامبر فرمود: (تو به حکم الله در بالای 7 طبقه اسمان حکم کردی)
حکم سعد ان بود که تمام اسیران بنی قریظه را کشت
باید بدانیم در زمان پیامبر شمشیر "اسلحه"امروز بود
وشمشیر اغلب مواقع تا بر گردن نزند انسان کشته نمیشود
اما در رابطه با اجساد کفار
(وَإِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُمْ بِهِ )
همان طور انها را مجازات کنید که انها مجازات میکنند
سورة النحل الآية 126
امام ابن قدامه میگویداگر گرداندن سر مشرکین از جایی به جایی دیگر و کشتن انها و ....در مصلحت باشد درست است
الفجر الباسم گرداورند:
ترجمه:احمد الایرانی
||حکم ذبح کفاروگرداندن اجساد انها از دیدگاه اهل سنت وجماعت||
تعداد زیادی از نادان به اسم "علما جهان" اسلام در جهالت کامل ذبح کفار را مخالف قران و سنت میدانند
وان را مخالف تعالیم اسلام میدانند...
با اینکه هر روز این گفته ها را میبینند و میشنوند اما بخاطر اربابانشان حاضر به قبول ان نیستند!!!
خداوند میفرماید:
{فإذا لقيتم الذين كفروا فضرب الرقاب حتى إذا أثخنتموهم فشدوا الوثاق}
هنگامی که با کافران(در میدان نبرد)روبرو میشوید گردنهایشان را بزنید وادامه دهید تا اینکه دشمن را شکست دهید.
[سورة محمد:4]
قرطبی "رحمه الله"میگوید:معنا "ضرب الرقاب" این است که بد ترین نحو کفار را بکشید و...
الکاسانی رحمه الله میگویدفاضربوا فوق الاعناق) به این معناست،که بعد از اخذ و اسارت کفار گردن انها را بزنید
چون "فوق الاعناق "رخ نمیدهد در موقع که جنگ است بلکه بعد از پایان جنگ و اخذ و اسارت کفار است
ایه قبل (محمد 4)به صراحت دلالت بر این دارد که ذبح کفار بعد و قبل از اسارت درست است!!
وفهم علما امت را دیدیم ...
بنظر شما با چه چیز باید گردن کفار را زد؟!با شمشیر و چاقو،یا با پارچه حریر علما امروزی!!
دولت اسلام با اسلام مخالف است؟ یا این علما به نام "هیئت علما جهان!؟؟
خداوند میفرماید:
{فَإِمَّا تَثْقَفَنَّهُمْ فِي الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بهم مَّنْ خَلْفَهُمْ لعلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ}
اگر در میدان نبرد با انان روبرو شدید وپیروز شدید ان طور انان را در هم کوبید "بزنید"تا عبرت
شود برای دیگران
[الأنفال:57]
ابن کثیر رحمه الله میگوید : "فشرد بهم من خلفهم"به این معناست انها را برای دیگران عبرت نمایید"
ابن کثیر:این یک حقیقت است که کشتن کفار در جنگ به طور ترسناک باعث ترس دیگران میشود
تا عبرت شود برای کسانی دیگران و پند گیرند
مشروعیت ذبح در سنت
پیامبر صلی الله علیه وسلم میفرماید:
والذي نفس محمد بيده جئتكم بالذبح
قسم به کسی که جان محمد در دست اوست (بشارت)گردن شما را خواهم زد
در جنگ بدر: عبد الله بن مسعود رضی الله در اخر جنگ گردن ابوجهل را از سرش جدا کرد
وبه سوی پیامبر امد و گفت :این فرعون این امت است.
واما برخورد پیامبر صلی الله علیه وسلم :سعد بن معاذ رضی الله مردم بنی قریظه که به
مسلمین خیانت کردند مردان را کشتند و مالهایشان را تقسیم وسبی قرار دادند و زنان را بردند
پس پیامبر فرمود: (تو به حکم الله در بالای 7 طبقه اسمان حکم کردی)
حکم سعد ان بود که تمام اسیران بنی قریظه را کشت
باید بدانیم در زمان پیامبر شمشیر "اسلحه"امروز بود
وشمشیر اغلب مواقع تا بر گردن نزند انسان کشته نمیشود
اما در رابطه با اجساد کفار
(وَإِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُمْ بِهِ )
همان طور انها را مجازات کنید که انها مجازات میکنند
سورة النحل الآية 126
امام ابن قدامه میگویداگر گرداندن سر مشرکین از جایی به جایی دیگر و کشتن انها و ....در مصلحت باشد درست است
الفجر الباسم گرداورند:
ترجمه:احمد الایرانی
عاشق الحور- سرپرست
- عدد المساهمات : 490
تاريخ ثبت نام : 2013-06-07
مواضيع مماثلة
» ||صادر کردن حد قصاص برای 2 تن از مفسدین که بزور از مردم باج میگرفتند و انها را به گروگان میگرفتند||
صفحه 1 از 1
صلاحيات هذا المنتدى:
شما نمي توانيد در اين بخش به موضوعها پاسخ دهيد